بهترین کلینیک ایمپلنت رشت (دکتر روشن طلب)

بهترین کلینیک ایمپلنت رشت ( کلینیک تخصصی ایمپلنت دکتر روشن طلب) و مراجعه به یک متخصص با تجربه برای سلامت کلی اهمیت دارد و انتخاب بهترین کلینیک ایمپلنت دکتر روشن طلب می تواند به طور قابل توجهی بر نتیجه تاثیر بگذارد. این مقاله به بررسی این موضوع می پردازد که چرا کلینیک پاسارگاد (دندانپزشکی در رشت)، یکی از بهترین گزینه ها برای خدمات ایمپلنت دندان محسوب می شود.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت جایگزین مصنوعی دندان است که امروزه به عنوان درمان استاندارد برای پر کردن جای خالی دندانها در نظر گرفته میشود. ایمپلنت دندان یک میله کوچک پیچی شکل است که طی یک عمل جراحی در داخل استخوان فک فرو میرود تا به استخوان اطراف جوش خورده و آماده نگه داشتن تاج مصنوعی دندان شود. در واقع پایه ایمپلنت به عنوان ریشه دندان عمل میکند و روکش دندان به عنوان تاج دندان. بنابراین ایمپلنت نیازی به تکیه بر دندانهای اطراف ندارد و در داخل استخوان فک ثابت می ماند. فرایند جوش خوردن استخوان به ایمپلنت را یکپارچگی استخوان (osseointegration) میگویند.

چرا کلینیک ایمپلنت دکتر روشن طلب را انتخاب کنید؟

کلینیک دکتر روشن طلب به دلیل برخورداری از تکنولوژی روز، متخصص دندانپزشکی و رویکرد گرم به مراقبت از بیمار متمایز است. بیمارانی که در اینجا به دنبال خدمات ایمپلنت هستند می توانند انتظار ترکیبی از حرفه ای بودن و مراقبت شخصی متناسب با نیازهای فردی خود را داشته باشند.

خدمات ارائه شده: کلینیک پاسارگاد طیف گسترده ای از خدمات ایمپلنت دندان، از تعویض دندان تا روش های پیچیده تر مانند توانبخشی کامل دهان را ارائه می دهد،. هر سرویس با استفاده از تکنولوژی و مواد پیشرفته انجام می شود.

تکنولوژی مورد استفاده: این کلینیک از آخرین تکنولوژی دندانپزشکی استفاده می کند و اطمینان می دهد که هر روشی با دقت انجام می شود. این شامل تصویربرداری سه بعدی و جراحی ایمپلنت با هدایت کامپیوتری است که دقت و میزان موفقیت درمان ها را بهبود می بخشد.

تخصص کارکنان: تیم دندانپزشکی کلینیک پاسارگاد متشکل از متخصصین با آموزش و تجربه زیاد در زمینه دندانپزشکی ایمپلنت می باشد. تخصص آنها مراقبت با کیفیت بالا و نتایج مطلوب را برای همه بیماران تضمین می کند.

چرا بهترین متخصص ایمپلنت را انتخاب کنیم؟

هنگامی که به سراغ روش جراحی ایمپلنت های دندانی می آیید بهتر است فرد یا کلینیکی را انتخاب کنید که تخصص در زمینه ایمپلنت و جراحی لثه را داشته باشد و حتی بتوان گفت متخصص مورد نظر بهترین متخصص ایمپلنت در رشت باشد. کسی که تجربه زیاد در ایمپلنت های دندانی داشته باشد بهتر می تواند مراقبت ها و جراحی سطح بالا در زمینه ایمپلنت انجام دهد. یک متخصص کاشت ایمپلنت دندان، دندانپزشکی با تخصص پریودنتیست یا جراحی لثه و ایمپلنت است. این متخصصین ایمپلنت دررابطه‌ با پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های پریودنتال (بافت نرم و استخوان) و قراردادن انواع ایمپلنت‌های دندانی آموزش می‌بینند و تخصص کسب می‌کنند.

ایمپلنت رشت دکتر روشن طلب

کاشت ایمپلنت دندان، امروزه به یکی از بهترین روش‌ها برای حل معضل بی دندانی، تبدیل شده است. استفاده از ایمپلنت دندان علاوه بر جبران دندان ازدست‌رفته به زیبایی لبخند، بهبود جویدن غذا و همچنین به اصلاح تکلم نیز کمک می‌کند. ایمپلنت دندان دکتر روشن طلب بهترین انتخاب برای کاشت دندان جدید است زیرا:

  • استفاده از مشاوره آنلاین و رایگان ایمپلنت دندان
  • پاسخ‌گویی به سوالات شما توسط متخصص جراح فک و صورت
  • کاشت ایمپلنت دندان توسط بهترین جراح فک و صورت و متخصصان ایمپلنت
  • هزینه مناسب ایمپلنت دندان در کلینیک تخصصی دکتر روشن طلب
  • کاشت تخصصی ایمپلنت در 3دقیقه و به کار بردن بهترین برندهای ایمپلنت در دنیا

خدمات کلینیک دندانپزشکی دیجیتال پاسارگاد

گروه دندانپزشکی دکتر روشن‌طلب

انجام خدمات به شرح ذیل می‌باشد :
🔸️ کاشت ایمپلنت بدون درد زیر سه دقیقه
🔸️کاشت ایمپلنت فلپ لس یا بدون جراحی و بدون بخیه زیر سه دقیقه
🔸️ کاشت ایمپلنت فوری ( کشیدن و کاشت همزمان )
🔸️ ایمپلنت All On 4
🔸️ ایمپلنت ساب پریوستئال
🔸️ ایمپلنت دیجیتال و ساخت روکش دیجیتال
🔸 و کلیه درمان‌های عمومی و تخصصی

ارائه خدمات دندانپزشکی با کمترین درد و ناراحتی و با بهترین کیفیت
استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و بکار گیری مدرن ترین متدهای روز دندانپزشکی در هر یک از درمانهای ایمپلنت، لمینت، ونیر، بلیچینگ (سفیدکردن دندانها)، جراحی های لثه و درمان ریشه

ایمپلنت ساب پریوستئال

ایمپلنت ساب پریوستئال یکی از موثرترین روشهای درمانی برای جایگزین کردن دندانهای از دست رفته، کاشت ایمپلنت می باشد

قیمت ایمپلنت دندان

اگر در مورد قیمت ایمپلنت از مطب‌ها و کلینیک‌های دندانپزشکی مختلف پرس و جو کنید، به احتمال زیاد نرخ‌های متفاوتی به شما اعلام می‌شود. شاید کنجکاو شوید که علت این تفاوت بین قیمت ایمپلنت کامل دندان در مراکز مختلف چیست. دلیلش آن است که قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین با در نظر گرفتن چندین عامل مشخص می‌شود که ممکن است به آن‌ها دقت نکرده باشید.

مهم ترین فاکتورهای تأثیرگذار بر قیمت ایمپلنت کامل دندان شامل موارد زیر هستند:

  • نوع برند متریال ایمپلنت
  • نوع اتصال ایمپلنت کامل
  • تکنیک جراحی مورد استفاده دندانپزشک
  • نیاز یا عدم نیاز به درمان های اضافی نظیر پیوند استخوان
  • مهارت و دستمزد دندانپزشک
  • محل کلینیک یا مطب دندانپزشکی
  • تعداد پایه مورد استفاده برای هر فک (حداقل ۴ پایه ایمپلنت برای هر فک استفاده می شود)
  • نوع روکش ایمپلنت
  • هزینه های جانبی دریافت ایمپلنت کامل (هزینه ویزیت، هزینه عکس برداری ها و …)

برای استعلام دقیق بر اساس موارد خاص، بهتر است مستقیماً با کلینیک دندانپزشکی پاسارگاد مشورت کنید.

نحوه مراقبت و تمیز کردن ایمپلنت دندان

برای حفظ سلامت و افزایش ماندگاری و طول عمر ایمپلنت ها، بهتر است تمیز کردن آن ها را به خوبی رعایت کنید.

ویژگی های بهترین متخصص ایمپلنت رشت

هنگام جستجوی بهترین متخصصان ایمپلنت دندان در رشت به ویژگی های زیر توجه کنید:

تخصص و صلاحیت: به دنبال متخصصانی باشید که دارای آموزش و گواهینامه های گسترده در دندانپزشکی ایمپلنت هستند. یک شاخص خوب، گواهی از انجمن های معتبر دندانپزشکی یا موسسات آموزش دندانپزشکی پیشرفته است.

تجربه: متخصصانی که تعداد زیادی روش کاشت ایمپلنت را انجام داده‌اند، اغلب در رسیدگی به موارد مختلف، از جمله موقعیت‌های پیچیده‌ای که ممکن است در حین جراحی ایجاد شوند، مهارت بیشتری دارند.

فناوری و امکانات: متخصصان برتر در کلینیک‌های مجهز به آخرین فناوری دندانپزشکی، مانند تصویربرداری سه بعدی و سیستم‌های ایمپلنت هدایت‌شونده کامپیوتری کار خواهند کرد که به درمان‌های دقیق‌تر و مؤثرتر کمک می‌کنند.

نظرات و نظرات بیمار: بازخورد مثبت از بیماران قبلی می تواند اطلاعاتی در مورد رویکرد دندانپزشک برای مراقبت و رضایت از بیمار ارائه دهد.

رویکرد شخصی: یک متخصص ایمپلنت عالی باید مشاوره های شخصی را ارائه دهد، گزینه ها و روش های درمانی را توضیح دهد تا اطمینان حاصل شود که بیماران به خوبی آگاه و راحت هستند.

خدمات مراقبت پس از عمل: پس از عمل، مراقبت های بعدی عالی برای بهبودی و موفقیت طولانی مدت ایمپلنت های دندانی بسیار مهم است. متخصصان برتر مراقبت کامل بعد از عمل را تضمین می کنند و برای هر گونه سوال یا نگرانی بعدی در دسترس هستند.

برای یافتن بهترین ارائه دهنده، بیماران بالقوه باید مشاوره هایی را با متخصصان مختلف برنامه ریزی کنند تا در مورد نیازها و انتظارات خاص خود صحبت کنند و سطح راحتی را با رویکرد متخصص دندانپزشکی بسنجند.

ایمپلنت All On 4 چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا می دانید که روش های جراحی، پروتکل های قرار دادن پروتز ها، عوارض فنی و بیولوژیکی و سایر موارد این روش چیست؟

برای انجام ایمپلنت دندان از کجا شروع می‌کنیم؟

ما در مرکز تخصصی ایمپلنت و کاشت دندان دکتر روشن طلب سعی می‌کنیم تا با بیان ساده مراحل هر درمان، به بیمار کمک کنیم تا حدودی با روند درمانی خود آشنا شود و از ترس و استرس بیمار کاسته شود. در این بخش تصمیم گرفته‌ایم مراحل جایگزینی دندان ازدست‌رفته را بیان کنیم و ببینیم که با چه مراحلی این کار انجام می‌شود؟! پس با ما همراه باشید.

برای کاشت دندان، نیاز به جراحی لثه وجود دارد. برای این کار، متخصص جراحی ایمپلنت مراحل زیر را طی می کند:

  • ویزیت دندان ها و بررسی وضعیت لثه به کمک عکس رادیوگرافی و سیتی اسکن
  • طرح درمان: این طرح متناسب با نیازهای شما، عواملی مانند تعداد دندان های از دست رفته و وضعیت استخوان فک را در نظر می گیرد.
  • ایجاد سوراخ بسیار کوچک در استخوان فک بیمار
  • بازسازی استخوان و پیچ کردن پایه ایمپلنت در استخوان
  • گذاشتن لثه روی پایه ایمپلنت و بخیه زدن لثه
  • کشیدن بخیه ها 7 الی 10 روز بعد
  • انتظار برای جوش خوردن پایه فلزی ایمپلنت به استخوان (3 الی 4 ماه زمان برای فک پایین و 5 الی 6 ماه زمان برای فک بالا)
  • جراحی دوم و برداشتن پیچ محافظ از سطح ایمپلنت
  • هیلینگ گذاری
  • انتظار 3 تا 8 هفته ای
  • قرار دادن روکش

همچنین متخصص ایمپلنت در رشت برای آن که بتواند نتیجه خوبی را برای این کار رقم بزند و هر دو طرف رضایت کامل از نتیجه عمل داشته باشند، باید اقداماتی را قبل از قرار دادن ایمپلنت بر روی استخوان فک انجام دهد که شامل پر کردن و پاکسازی کانال های ریشه، درمان و لیفت سینوس های فک بالا و یا پیوند استخوان و جراحی لثه است. اگر جراحی های نام برده مورد نیاز باشد معمولا پروسه کاشت دندان تا زمان بهبودی کامل لثه و یا استخوان فک و ایجاد شرایط ایده آل به تعویق می افتد.

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در رشت را چگونه انتخاب می کنید؟

یکی از نکاتی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید ، انتخاب صحیح و درست جراح است که  در زمان انتخاب جراح ویژگی های زیر را  باید مد نظر قرار دهید:

  • حتما تحقیق کنید که دندانپزشک مورد نظرتان ، دارای بورد تخصصی جراحی ایمپلنت باشد و دوره های تخصصی کاشت دندان را گذرانده باشد .
  • داشتن تجربه در این حرفه از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، بنابراین باید تجربه و مهارت کافی در زمینه کاشت دندان داشته باشد.
  • بهترین مشاوره را به شما ارائه دهد  و در زمان مشاوره صبر و حوصله کافی داشته باشد و با صبوری مراحل درمان را برای بیمار شفاف سازی کند.
  • در زمان معاینه دقت لازم را لحاظ نماید  و سلامت بیمار را اولویت قرار دهد تا بهترین نتیجه حاصل شود.
  • جراح به روزی باشد ، و از تکنولوژی های جدید و پیشرفته در دندانپزشکی استفاده کند تا روند درمان برای بیمار سریع تر باشد.
  • متریال عالی و درجه یک را استفاده نماید و از مواد باکیفیت و برندهای خوب ایمپلنت استفاده کند.

جراح منتخب شما باشد واقف به تمام تکنیک ها و راهکارهای روز دنیا برای کاشت دندان باشد ،  انواع روش ها و تکنیک های جراحی ایمپلنت بوده و بتواند با مشاهده هر بیمار بهترین روش درمان را در نظر بگیرد. همچنین از آخرین اطلاعات روز دنیا مطلع بوده و در درمان های خود از آن ها استفاده نماید.

بهترین متخصص ایمپلنت در رشت | دکتر حسن روشن طلب

بهترین متخصص ایمپلنت در رشت با توجه به علم و دانش بیشتری که دارد و مهارتی که کسب نموده است می تواند درمان های سخت و پیچیده تر را بخوبی انجام ده

ویژگی های بهترین کلینیک ایمپلنت رشت

بهترین کلینیک ایمپلنت ، مرکزی است که همواره درمان ایمپلنت دندان را در محیط بهداشتی و تمیز انجام بدهند. و هر کلینیک تخصصی ایمپلنت باید محیطی بهداشتی و تمیز برای درمان بیمارانش فراهم کنند. همچنین کلیه وسایل فلزی استفاده شده برای هر بیمار دندانپزشکی در مرکز ایمپلنت باید کاملا توسط اتوکلاو پیشرفته استریل شده باشد. کلیه مواد پلاستیکی استفاده شده برای هر بیمار دندانپزشکی باید یکبار مصرف باشد و بعد از مصرف دور ریخته شود. در کلینیک ایمپلنت برخورد مناسب دندانپزشک با بیماران باعث می شود که اعتماد اکثر آنها به آن مرکز جذب شود. برخورد آرام و با حوصله متخصص ایمپلنت نشان دهنده اعتماد به نفس و تبحر و اعتماد به کار می باشد. و در نهایت از آنجایی که درمان ایمپلنت یک درمان تخصصی می باشد یکسری مسائل باید در کنار هم فراهم گردند که احتمال موفقیت درمان بالا رود. این موارد در زیر آورده شده اند

1- بهداشتی و تمیز بودن مرکز ایمپلنت
2- استریل بودن وسایل مورد استفاده برای بیمار
3- استفاده از مواد یک بار مصرف در مرکز تخصصی
4- متخصص و متبحر بودن دندانپزشک
5- قرار داشتن کلینیک تخصصی ایمپلنت در محدوده کم ترافیک شهر
6- برخورد خوب و مناسب دندانپزشک با بیماران
7- به روز بودن تکنیک دکتر دندانپزشک
8- به روز بودن امکانات و تکنولوژی مرکز ایمپلنت
9- بی درد بودن مراحل درمانی
10- هزینه مناسب درمان

ایمپلنت دیجیتال دندان رشت

ایمپلنت دیجیتال یکی از روش‌های نوین کاشت دندان با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و پیشرفته است.

سوالات متداول

آیا ظاهر دندان های ایمپلنت شده شبیه به دندان واقعی است ؟

بله در زمان انتخاب ایمپلنت مورد استفاده معمولا دسته ای از آن انتخاب می شود که مشابه دندان های طبیعی هستند و در بسیاری از موارد بعد از کاشت دندان ها افراد قادر به شناسایی دندان کاشته شده از دندان طبیعی نخواهند بود. ایمپلنت ها مقاومت بالایی دارند و جنس آن ها به قدری مرغوب است که درخشندگی و زیبایی یک دندان طبیعی را در بر خواهد داشت. جلوه ی زیبای دندان های ایمپلنت باعث می شود که حتی افراد برای دندان های جلویی نیز از آن استفاده کنند. در برخی از موارد که دندان های طبیعی فرد نیاز به جرم گیری یا بروساژ داشته باشد این اقدام انجام می شود که در نهایت ظاهر دندان ها مشابه یکدیگر و زیبا تر شوند.

آیا ایمپلنت دندان روشی دائمی برای درمان بی دندانی است ؟

ایمپلنت ها با توجه به طول عمر بالایی که دارند به عنوان روش های دائمی برای جبران دندان های از دست رفته خواهند بود. مقاومت و ماندگاری بالای دندان های کاشته شده به قدری بالا است که تا پایان عمر هم می توان از آن ها استفاده نمود . البته مراقبت های بعد از ایمپلنت دندان نیز نقش به سزایی در ماندگاری و حفظ کیفیت آن دارد که باید از جانب بیماران لحاظ شود.

آیا ایمپلنت دندان دردناک است؟

جراحی ایمپلنت دندان معمولاً شامل نوعی بی‌حسی است که می‌تواند شامل بی‌حسی موضعی، آرام‌بخشی یا بیهوشی عمومی باشد که خود این عمل را بدون درد می‌کند. پس از از بین رفتن بیهوشی، ممکن است کمی ناراحتی ایجاد شود که طبیعی است. اکثر بیماران گزارش می دهند که درد کمتر از حد انتظار است و معمولاً می توان با مسکن های بدون نسخه آن را مدیریت کرد. علاوه بر این، تورم و خونریزی جزئی ممکن است مشاهده شود، اما این علائم معمولا در عرض چند روز کاهش می‌یابد

آیا هر کسی می تواند ایمپلنت دندان را انجام دهد؟

اکثر افرادی که به اندازه کافی سالم هستند تا تحت عمل کشیدن دندان معمولی یا جراحی دهان قرار گیرند، می توانند برای ایمپلنت دندان در نظر گرفته شوند. بیماران باید لثه های سالم و استخوان کافی برای نگه داشتن ایمپلنت داشته باشند. آنها همچنین باید به بهداشت دهان و دندان و معاینه منظم دندانپزشکی متعهد باشند. با این حال، افراد سیگاری شدید، افرادی که از اختلالات مزمن کنترل نشده، مانند دیابت یا بیماری قلبی رنج می برند یا بیمارانی که پرتودرمانی در ناحیه سر/گردن داشته اند، باید به صورت فردی مورد ارزیابی قرار گیرند.

کلام آخر

در پایان باید بگوییم که کار جراحی ایمپلنت و کاشت دندان باید حتماً توسط متخصص حاذق و ماهر انجام شود تا مشکلی برای لثه و دندان ها به وجود نیاید.

درصورتی‌که نیاز به مشاوره در خصوص کاشت دندان به روش سنتی و ایمپلنت دیجیتال دارید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی، با مرکز تخصصی کاشت دندان دکتر روشن طلب بهترین دکتر ایمپلنت در رشت تماس حاصل فرمایید. ما بهترین مشاوره را در حوزه کاشت دندان به شما خواهیم داد.

اگر تا کنون عمل کاشت ایمپلنت دندان در رشت انجام داده‌اید، خوشحال می‌شویم تجربیات ارزشمند خودتان را با ما در زیر این مقاله به اشتراک بگذارید. اگر هنوز در مورد مطالب گفته شده برای شما سؤال یا ابهامی وجود دارد، با مطرح‌کردن آن در زیر این مقاله در سریع‌ترین زمان ممکن به جواب آن دست پیدا کنید.

ویزیت آنلاین و رایگان

امکان طرح سوال و مشکل دندانپزشکی در واتس اپ و دریافت پاسخ

هنگام در نظر گرفتن نوع ایمپلنت، مهم است که به یک متخصص ایمپلنت دندان مراجعه کنید تا تعیین کند، چه نوع ایمپلنتی برای نیازهای دندانی شما مناسب است؛ به همین جهت، برای رفع ابهامات و سوالات خود در مورد ایمپلنت دندان با کلینیک دندانپزشکی پاسارگاد در ارتباط باشید تا مشاوره لازم را دریافت کنید.

کلینیک تخصصی پاسارگاد در راستای مسئولیت مدنی و پزشکی خود درباره ارتقا سلامت و بهداشت دهان و دندان اقدام به راه‌اندازی امکان ویزیت و مکالمه با پزشکان خود را در پیام‌رسان واتس‌اپ مهیا کرده است.

کلینیک دندانپزشکی پاسارگاد، به صورت آنلاین، اقدام به ویزیت رایگان مراجعانی می کند که نیازمند درمان بوده ولی امکان مراجعه حضوری ندارند. این ویزیت آنلاین، از طریق تماس تصویری یا پیام متنی صورت می‌گیرد. تعدادی از متقاضیان به صورت تخصصی و در یک فضای کاملاً دوستانه توسط دکتر روشن طلب ویزیت و معاینه خواهند شد.

اگر در مورد درمان ایمپلنت دندان سوالی دارید و قصد گرفتن وقت برای مشاوره دارید، تیم دندانپزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. اگر می خواهید برای مشاوره برنامه ریزی کنید، همین امروز با ما تماس بگیرید.

01332134831-6

8 دیدگاه در ”بهترین کلینیک ایمپلنت رشت (دکتر روشن طلب)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X