ایمپلنت All On 4

قیمت ایمپلنت All On 4 در کلینیک دندانپزشکی پاسارگاد چقدر می باشد؟ آیا می دانید که روش های جراحی، پروتکل های قرار دادن پروتز ها، عوارض فنی و بیولوژیکی و سایر موارد این روش چیست؟ ایمپلنت All On 4  یا ایمپلنت بر پایه 4 پیچ یکی از روش های ایمپلنت تمام فک است که مختص افرادی است که در اثر عوامل مختلفی مانند افزایش سن، یا سوانح مختلف دندان های خود را به طور کامل از دست داده اند. در این مقاله مرکز تخصصی ایمپلنت و دندانپزشکی زیبایی پاسارگاد دارای بهترین متخصصین ایمپلنت در تهران، رشت، اصفهان و استانبول به طور کامل مراحل کاشت ایمپلنت All On 4 به همراه مزایا و معایب و هزینه های آن را به طور کامل شرح می دهد.

کاشت دندان به روش All On 4 چیست؟

کاشت ایمپلنت به روش All-on-4 یک روش پیشرفته در زمینه ترمیم دندان ها است که توسط دندانپزشک معروف پرتغالی، دکتر پاولو مالو، توسعه یافته است. ایمپلنت بر پایه 4 پیچ برای برخی افراد مناسب است که تعداد زیادی از دندان‌ های خود را از دست داده‌ اند یا دچار مشکلات جدی دندانی هستند.

این تکنیک به این صورت است که در هر قوس تنها چهار پیچ کاشته می شود یعنی چهار ایمپلنت در هر فک (بالا یا پایین) به صورت زاویه دار قرار می‌ گیرند تا یک ساختار پایه برای ترمیم دندان‌ ها فراهم شود و بیشترین ثبات و استحکام در استخوان را داشته باشند.

در این روش به دلیل زاویه‌ دار بودن ایمپلنت‌ ها نیازی به جراحی پیوند استخوان نیست. بدین معنا که اگر استخوان کافی برای کاشت ایمپلنت استاندارد ندارید؛ با ایمپلنت جدید all on 4 می‌ توانید به سادگی مشکل خود را حل کنید.

این روش شاید با دندان های مصنوعی اشتباه گرفته شود اما در این روش دندان ها ثابت هستند و به صورت دائمی در محل خود قرار می گیرند. ضمن اینکه انجام این روش تنها در تخصص ایمپلنتولوژیست است و باید به گونه‌ ای در استخوان جایگذاری شوند که توانایی حمایت از پروتزهای  دندانی را داشته باشند.

ویژگی مهم ایمپلنت All On 4 چیست؟

کاشت دندان به روش ایمپلنت بر پایه 4 پیچ برخی ویژگی‌ های مهم و منحصر به فرد دارد که آن را از سایر روش‌ های کاشت دندان متمایز می‌ کنند. در ادامه ویژگی های مهم ایمپلنت all on 4 آورده شده است:

کاهش تعداد ایمپلنت‌ ها: در این روش، در هر فک (بالا یا پایین) تنها چهار ایمپلنت دندان مورد نیاز است. این کاهش تعداد ایمپلنت‌ ها نه‌ تنها زمان درمان را کاهش می‌ دهد بلکه هزینه‌ ها را نیز کاهش می‌ دهد.

پیچیدگی کمتر در جراحی: ایمپلنت‌ ها با زاویه‌ های خاصی در استخوان جای گذاری می‌ شوند تا نیاز به جراحی پیچیده‌ کاهش یابد. این ویژگی باعث افزایش زمان بازگشت بیمار به حالت عادی می‌ شود.

ترمیم فوری: یکی از ویژگی های مهم درمان all on 4 کاهش مدت زمان درمان است. این تکنیک همانند روش ایمپلنت فوری که امروزه در بسیاری از مراکز مجهز در حال انجام شدن است بوده و برخی از بیمارانی که تمایل داشته باشند؛ می‌ توانند در همان روز جراحی ایمپلنت را داشته باشند و از پروتز موقت بهره‌ مند شوند.

یعنی اینکه 4 پایه ایمپلنت در یک روز برای شما قرار داده می شود و روکش ثابت و یکپارچه در دو الی سه جلسه قرار داده می شود. این ویژگی به بیماران این امکان را می‌ دهد که بدون مدت زمان طولانی، دارای دندان شوند.

استفاده بهینه از استخوان و عدم نیاز به پیوند استخوان: در تکنیک all on 4،  طراحی زاویه‌ های ایمپلنت‌ ها به گونه‌ ای است که حداقل آسیب به استخوان را دارد و توانایی استفاده بهینه از استخوان را فراهم می‌ کند. همچنین افراد را از انجام جراحی پیوند استخوان بی نیاز می کند.

پروتز دندان ثابت: با استفاده از این روش، بیماران به پروتز دندان ثابت دست می‌ یابند.

طول فرآیند کاشت دندان All On 4 چه انتظاری باید داشت؟

روش کاشت دندان All On Four معمولاً تحت بی حسی موضعی انجام می شود تا درد و ناراحتی به حداقل برسد. انجام این عمل معمولاً چند ساعت طول می کشد و بیماران می توانند در همان روز به خانه برگردند.

قبل از عمل، دندانپزشک شما یک برنامه درمانی شخصی بر اساس نیازهای فردی و سلامت دندان شما تعیین می کند. این ممکن است شامل گرفتن اشعه ایکس یا سی تی اسکن برای ارزیابی ساختار استخوان و برنامه ریزی قرار دادن ایمپلنت ها باشد.

در طول این عمل، دندانپزشک شما برش های کوچکی در بافت لثه ایجاد می کند تا به استخوان فک دسترسی پیدا کند. ایمپلنت‌ ها در زوایای خاصی در استخوان فک قرار می ‌گیرند تا از حداکثر ثبات و پشتیبانی از دندان‌ های مصنوعی اطمینان حاصل شود. پس از قرار گرفتن ایمپلنت ها، دندانپزشک مجموعه ای از دندان های موقت را به ایمپلنت ها متصل می کند. این دندان های موقت برای چندین ماه در جای خود باقی می مانند در حالی که ایمپلنت ها با استخوان فک ترکیب می شوند.

پس از تکمیل فرآیند استئواینتگراسیون، دندانپزشک شما مجموعه ای سفارشی از دندان های مصنوعی ایجاد می کند که متناسب با شکل و رنگ دندان های طبیعی شما طراحی شده اند. دندان های مصنوعی با استفاده از اباتمنت ها به ایمپلنت ها متصل می شوند که اتصالات فلزی کوچکی هستند که دندان ها را محکم در جای خود نگه می دارند.

دوره ریکاوری بعد از کاشت ایمپلنت

پس از عمل، طبیعی است که برای چند روز کمی تورم، کبودی و ناراحتی را تجربه کنید. دندانپزشک شما ممکن است داروهای ضد درد یا آنتی بیوتیک ها را برای کنترل درد و جلوگیری از عفونت تجویز کند.

مهم است که دستورالعمل های دندانپزشک خود را برای مراقبت های بعد از عمل به دقت دنبال کنید. این ممکن است شامل موارد زیر باشد:

خوردن غذاهای نرم در چند روز اول پس از عمل

شستشوی دهان با آب نمک برای بهبود بهبودی

پرهیز از مصرف سیگار و الکل

تمیز نگه داشتن ناحیه اطراف ایمپلنت برای جلوگیری از عفونت

اکثر بیماران می ‌توانند در عرض چند روز پس از انجام عمل، فعالیت‌ های عادی خود را از سر بگیرند، اگرچه اجتناب از فعالیت‌ های شدید و ورزش برای چند هفته مهم است.

عوامل موثر بر هزینه  All-on-4

در اینجا عواملی وجود دارد که بر هزینه All-on-4 تأثیر می گذارد:

موقعیت جغرافیایی مطب دندانپزشکی

ممکن است نیاز به جراحی اضافی دهان باشد.

تخصص دندانپزشک، متخصص پروتز، جراح دهان

شیوه های فردی قیمت های متفاوتی دارند

درمان سریع

زمان نصب ایمپلنت All-on-4 سریعتر از سایر انواع ایمپلنت است و هنگامی که ایمپلنت ها در جای خود قرار می گیرند، اغلب از تحلیل استخوان فک جلوگیری می شود.

انواع اوردنچر

انواع اوردنچر چیست؟ هر کدام از انواع اوردنچر چه ویژگی هایی دارند؟ کدام یک از انواع اوردنچر بهتر است؟

کاشت دندان به روش All On 4 برای چه افرادی مناسب است؟

واجدین شرایط برای ایمپلنت All On 4 چه کسانی هستند؟ روش کاشت دندان به روش All-on-4 برای افرادی مناسب است که به دلیل از دست رفتن دندان‌ هایشان نیاز به جایگزینی برای آن ها دارند؛ و این روش ممکن است گزینه مناسبی برای آن ها باشد. به طور کلی ایمپلنت بر پایه 4 پیچ برای افرادی مناسب است که:

  • به هر دلیلی مانند بیماری ها و مشکلات جدی دهانی، تخریب استخوان فک و لثه، تصادفات یا …  تعداد زیادی از دندان‌ های خود را از دست داده اند.
  • به دلیل تعداد کمتر ایمپلنت‌ ها و مدت زمان کمتری که برای جراحی نیاز است؛ افرادی که می‌ خواهند زمان درمان را کاهش دهند این درمان می تواند گزینه ی مناسبی برای آن ها باشد.
  • All-on-4 به دلیل اینکه پروتز دندان ثابت را برای افراد فراهم می‌ کند؛ به بسیاری از بیماران احساس راحتی و ثبات بیشتری نسبت به پروتزهای متحرک می‌ دهد.
  • افرادی که به ترمیم فوری دندان‌ ها نیاز دارند.

اوردنچر چیست؟ – قیمت اوردنچر

اوردنچر(Overdenture) روش درمانی جدیدی برای رفع بی دندانی است و برای افرادی کاربرد دارد که به هر دلیلی مثل بیماری یا تصادف، همه یا تعداد زیادی از دندان های خود را از دست داده باشند.

مراحل کاشت ایمپلنت All On 4 چیست؟

کاشت دندان با استفاده از تکنیک All On 4 به این صورت است که چهار پیچ ایمپلنت درون فک قرار داده می شود تا پروتز ثابت بر روی آن قرار گیرد. در زیر مراحل انجام ایمپلنت تمام فک به روش All On 4 توضیح داده شده است:

1- در ابتدا، پزشک متخصص اطمینان حاصل می‌ کند که شرایط فیزیکی و جسمانی برای اجرای این روش در فرد فراهم است یا خیر؟ این مرحله شامل موارد زیر می باشد:

  • ارزیابی جزئیات فیزیکی
  • علت از دست رفتن دندان‌ ها
  • ارزیابی استخوان فک
  • بررسی ساختار لثه 
  • تعیین نیازها و انتظارات فرد

2- سپس با استفاده از فناوری‌ های تصویربرداری مثل رادیوگرافی و سی تی اسکن، تصاویر دقیق از فک و دهان گرفته می‌ شود. این تصاویر برای برنامه‌ ریزی دقیق موقعیت ایمپلنت‌ ها و دندان‌ های مصنوعی استفاده می‌ شود.

3- در روز جراحی، چهار ایمپلنت به زوایای خاص در موقعیت‌ های استراتژیک در فک بالا و پایین کاشته می‌ شوند. این پیچ ها به عنوان پایه‌ های نگهدارنده پروتز های مصنوعی عمل می‌ کنند.

4- پس از جراحی، یک پروتز موقت بر روی پایه ها نصب می‌ شود. این پروتز به بیمار این امکان را می‌ دهد که در طول فرآیند بهبود، از دندان موقت بهره‌ مند شوند.

5- پس از گذشت مدتی (معمولاً چند ماه) تا زمانی که استخوان به خوبی با ایمپلنت‌ ها متصل و یکپارچه شده باشند؛ پروتز دائمی ساخته و نصب می‌ شود. این پروتز دائمی ممکن است از مواد مانند پرسلن، فلز، یا ترکیبی از آنها تهیه شده باشد تا به شکل، اندازه و رنگ دندان‌ های طبیعی شما شبیه باشد.

6- بعد از اتمام درمان، پیگیری‌ های دوره‌ ای با دندانپزشک برای ارزیابی و نظارت بر وضعیت دندان‌ ها و ایمپلنت‌ ها انجام می‌ شود. نگهداری منظم و بهداشت دهانی از اهمیت بسزایی برخوردار است. هر مرحله از این فرآیند نیازمند همکاری بیمار با تیم درمانی است. مشاوره دقیق با دندانپزشک می‌ تواند به نتایج مطلوب و ماندگار تری منجر شود.

ایمپلنت all on 4
ایمپلنت all on 4

مزایا روش ایمپلنت All On 4

مزایای ایمپلنت تمام فک All On 4 زیاد است و به همین دلیل دندانپزشکان به افراد زیادی این روش کاشت دندان را پیشنهاد می‌ دهند. از مهم‌ ترین مزایای آن می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اطمینان از دندان‌ های مصنوعی ثابت و جلوگیری از هر گونه عوارض پس از عمل، نقطه‌ ای حیاتی در این روش است.
  • دندان‌ های جدید در دو الی سه جلسه
  • برای ایمپلنت کل فک به‌ جای 8 ایمپلنت 4 ایمپلنت نصب می‌ شود. در نتیجه هزینه و آسیب در این تکنیک کمتر خواهد بود.
  • این روش طبیعی‌ ترین روش برای جایگزینی دندان‌ های از دست‌ رفته است؛  در صورتی‌ که پروتز دندان مصنوعی این مزیت را ندارد.
  • افرادی که تراکم استخوان کمی دارند؛ قبل از کاشت دندان نیاز به پیوند استخوان نخواهند داشت.
  • مشکلات مربوط به پروتز دندان مصنوعی مانند ساییدگی، اصطکاک روی لثه‌ ها و مشکلات این‌ چنینی وجود نخواهد داشت.

معایب و عوارض روش ایمپلنت All On 4

روش ایمپلنت All On 4 در کنار تمام مزایایی که ذکر شد، معایبی هم دارد. البته این معایب در تمامی روش‌های ایمپلنت وجود داشته و باید پیش از تصمیم‌گیری برای کاشت دندان از آنها مطلع بود. مهم‌ترین معایب عبارتند از:

  • اگر دندانپزشک ایمپلنت‌ها را در جای نامناسب قرار دهد، باعث بروز مشکلاتی مانند دیده‌شدن ایمپلنت در اطراف لثه، حجیم دیده‌شدن دندان‌ها و مشکل در گفتار یا غیرطبیعی شدن دندان‌ها می‌شود.
  • بعد از جراحی، در برخی مواقع احتمال مشاهده علائم عفونت ایمپلنت دندان وجود دارد.

برخی عوارض مانند قرمزی، تورم و کمی درد بعد از جراحی کاملا طبیعی بوده و پس از چند روز برطرف می‌شود. اما اگر این علائم بهبود پیدا نکرد یا بدتر شد، حتما به دندانپزشک اطلاع دهید.

مراقبت های بعد از کاشت دندان به روش ایمپلنت All On 4

پس از انجام عمل جراحی کاشت دندان به روش All-on-4، مراقبت‌ های مناسب و دقیق بسیار مهم است تا فرآیند بهبودی به درستی انجام شود و ایمپلنت های کاشته شده به درستی در دهان جای گیرند. در زیر توضیحاتی در مورد مراقبت‌ های پس از کاشت دندان به روش All-on-4 آورده شده است:

بعد از عمل جراحی، ممکن است خونریزی و تورم ایجاد شود که برای کاهش این  موارد استفاده از کمپرس یخ توصیه می شود.

  • برای مراقبت از ایمپلنت باید به بهداشت دهان و دندان توجه زیادی داشته و روزانه مرتب از مسواک و نخ دندان استفاده کنید.
  • هر چند وقت یک بار برای معاینه کلی به دندانپزشک مراجعه کرده تا احتمال عفونت ایمپلنت بررسی شود.
  • مصرف دقیق داروهای تجویز شده توسط پزشک مانند ضد التهاب ها یا مسکن ها بسیار مهم است.
  • در ایام اولیه پس از عمل جراحی، مصرف مایعات و غذاهای نرم می‌ تواند به بهبودی سریع تر شما کمک کند.
  • از تماس مستقیم با منطقه کاشت خودداری کنید.
  • پس از جراحی، تا زمانی که استخوان به خوبی با ایمپلنت‌ ها یکپارچه نشده است؛ از فشارها و استرس‌ های زیاد بر روی دندان‌ ها پرهیز کنید.

قیمت ایمپلنت All On 4

آیا کاشت دندان به روشAll On 4 درد دارد؟

پس از جراحی کاشت دندان به روش All-on-4، بعضی افراد ممکن است احساس کمی درد و ناراحتی کنند. این درد ممکن است در موارد زیر ایجاد شود:

  • درد پس از کاشت ایمپلنت در محل جراحی
  • لثه‌ ها پس از جراحی ممکن است دچار حساسیت شده، واکنش نشان دهند و ورم همراه با درد داشته باشند.
  • برخی از افراد ممکن است به گرما یا سرما در محل جراحی حساسیت نشان دهند و احساس درد داشته باشند.

اما به طور کلی تا حد زیادی، میزان درد و ناراحتی پس از جراحی به عوامل مختلفی مانند آستانه درد هر فرد، مدیریت درد توسط پزشک، و پیروی از توصیه‌ های پزشک بستگی داشته باشد.

کاشت ایمپلنت پانچ در رشت

د. ایمپلنت بدون جراحی یک روش جدید برای کاشت دندان است که در آن پایه ایمپلنت بدون برش زدن لثه، خونریزی و بخیه زدن کاشته می شود.
ایمپلنت All On 4
ایمپلنت All On 4

کاشت دندان به روش All On 4 چقدر دوام دارد؟

دوام کاشت دندان به روش All-on-4 مستلزم عوامل متعددی است و مدت زمان دوام آن به عواملی مانند مراقبت مناسب، وضعیت استخوان، و نحوه زندگی فرد بستگی دارد. اما مهم ترین عواملی که بر دوام این نوع کاشت دندان تأثیر می‌ گذارند عبارتند از:

  • اگر تراکم استخوان به خوبی حفظ شود، احتمال موفقیت و دوام افزایش می‌ یابد.
  • مراقبت منظم و به موقع از دندان‌ ها و پروتزهای All-on-4 بسیار اهمیت دارد.
  • وضعیت عمومی سلامت بدن و مدیریت بیماری‌ های مزمن مانند دیابت می‌ تواند بر دوام ایمپلنت‌ ها تأثیر بگذارد.
  • فعالیت‌ هایی مانند ورزش و سبک زندگی سالم می‌ توانند به دوام ساختار دندان‌ ها و ایمپلنت‌ ها کمک کنند.
  • نگهداری و تعمیرات به موقع می‌ تواند دوام کل ساختار ایمپلنت را تضمین کند.
  • بازدیدهای دوره‌ ای توسط دندانپزشک به منظور ارزیابی و نظارت بر وضعیت دندان‌ ها و ایمپلنت‌ ها نیز حائز اهمیت است. 

آیا با وجود ایمپلنت All On 4 می توان از نخ دندان استفاده کرد؟

در صورتی که ایمپلنت‌ ها به روش All-on-4 به درستی توسط متخصص ایمپلنت جایگذاری شده باشند و پروتز دندان مناسبی روی آن ها نصب شده باشد؛ ایرادی ندارد و شما می‌ توانید همانند دندان های طبیعی از نخ دندان استفاده کنید.

استفاده از نخ دندان یک قسمت مهم از مراقبت‌ های بهداشت دهانی است که به حفظ سلامت لثه، کاهش خطر عفونت، و پیشگیری از تراکم غیرطبیعی بین دندان‌ ها کمک می‌ کند. با اینکه پروتز All-on-4 به صورت یک واحد ثابت به نظر می‌ رسد؛ اما شما می‌ توانید با مراقبت‌ های مناسب و با استفاده از نخ دندان، به نظافت و بهداشت دندان‌ ها و لثه‌ هایتان ادامه دهید.

میزان موفقیت روش ایمپلنت All On 4 چقدر است؟

درصد موفقیت این روش متاثر از عوامل مختلفی است و نتایج نهایی به ویژگی‌ های فردی مرتبط با هر بیمار و نیز تجربه و مهارت دندانپزشک و تیم درمانی بستگی دارد. اما به طور کلی، ایمپلنت‌ های All-on-4 به عنوان یک روش معتبر برای کاشت دندان با موفقیت شناخته شده‌ اند. در اکثر موارد، موفقیت All-on-4 به نسبت بالاست و بسیاری از بیماران توانسته‌ اند از این روش به خوبی بهره‌ مند شوند.

نحوه مراقبت و تمیز کردن ایمپلنت دندان

برای حفظ سلامت و افزایش ماندگاری و طول عمر ایمپلنت ها، بهتر است تمیز کردن آن ها را به خوبی رعایت کنید.

ایمپلنت رشت دکتر روشن طلب

کاشت ایمپلنت دندان، امروزه به یکی از بهترین روش‌ها برای حل معضل بی دندانی، تبدیل شده است. استفاده از ایمپلنت دندان علاوه بر جبران دندان ازدست‌رفته به زیبایی لبخند، بهبود جویدن غذا و همچنین به اصلاح تکلم نیز کمک می‌کند. ایمپلنت دندان دکتر روشن طلب بهترین انتخاب برای کاشت دندان جدید است زیرا:

  • استفاده از مشاوره آنلاین و رایگان ایمپلنت دندان
  • پاسخ‌گویی به سوالات شما توسط متخصص جراح فک و صورت
  • کاشت ایمپلنت دندان توسط بهترین جراح فک و صورت و متخصصان ایمپلنت
  • هزینه مناسب ایمپلنت دندان در کلینیک تخصصی دکتر روشن طلب
  • کاشت تخصصی ایمپلنت در 3دقیقه و به کار بردن بهترین برندهای ایمپلنت در دنیا

سوالات متداول

ایمپلنت All On 4 برای چه کسانی مناسب است ؟

برای افراد که دارای بی دندانی کامل در سطح یک هستند و قصد انجام یک درمان دائمی، با استحکام و ظاهر طبیعی هستند، مناسب می باشد.

آیا ایمپلنت All On 4 درد دارد ؟

در طول جراحی ایمپلنت all on 4 به علت عدم نیاز به بی حسی دردی احساس نخواهید کرد و درد بعد از جراحی با مسکن قابل رفع است.

آیا ایمپلنت All On 4 تا آخر دوام می آورد ؟

به طور کلی عمر مفید ایمپلنت all on 4 در حدود 20 سال می باشد و در صورت مراقبت صحیح و فراهم بودن شرایط، طول عمر آن مادام العمر خواهد بود.

کلام پایانی

یکی از بدترین معضلاتی مربوط به ناحیه دهان، بی دندانی آن هم به طور کامل کامل یا تعداد زیاد می باشد. اما خوشبختانه امروزه با کمک ایمپلنت all on 4 با کمترین هزینه نسبت به سایر روش ها می توانید این مشکل را حل کنید. همچنین ایمپلنت all on 4 یک جایگزین مناسب برای دندان های مصنوعی می باشد تا بسیاری از مشکلات سابق این پروتزهای متحرک را تجربه نکنید. در این روش معمولا دو عدد ایمپلنت با سایز متوسط در قسمت جلو فک با استخوان کافی قرار داده می شود و دو عدد ایمپلنت به صورت زاویه دار معمولا 45 درجه در عقب فک در قسمت مناسب کاشت می شود.

ویزیت آنلاین و رایگان

امکان طرح سوال و مشکل دندانپزشکی در واتس اپ و دریافت پاسخ

این سیستم برای ارائه راه حل کارآمدتر و مقرون به صرفه تر برای ایمپلنت های دندان سنتی ساخته شده است، که ممکن است به ایمپلنت های بیشتری برای جایگزینی کل قوس دندان نیاز داشته باشد. با All On 4، ایمپلنت‌ها به صورت استراتژیک در زاویه‌ای در استخوان فک قرار می‌گیرند تا حمایت و ثبات را برای دندان مصنوعی به حداکثر برسانند.

کلینیک تخصصی پاسارگاد در راستای مسئولیت مدنی و پزشکی خود درباره ارتقا سلامت و بهداشت دهان و دندان اقدام به راه‌اندازی امکان ویزیت و مکالمه با پزشکان خود را در پیام‌رسان واتس‌اپ مهیا کرده است.

کلینیک دندانپزشکی پاسارگاد، به صورت آنلاین، اقدام به ویزیت رایگان مراجعانی می کند که نیازمند درمان ایمپلنت بوده ولی امکان مراجعه حضوری ندارند. این ویزیت آنلاین، از طریق تماس تصویری یا پیام متنی صورت می‌گیرد. تعدادی از متقاضیان به صورت تخصصی و در یک فضای کاملاً دوستانه توسط دکتر روشن طلب ویزیت و معاینه خواهند شد.

اگر در مورد درمان ایمپلنت All On 4 سوالی دارید و قصد گرفتن وقت برای مشاوره دارید، تیم دندانپزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. اگر می خواهید برای مشاوره برنامه ریزی کنید، همین امروز با ما تماس بگیرید

01332134831-6

1 دیدگاه در ”قیمت ایمپلنت All On 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X