کاشت ایمپلنت توسط دکتر روشن طلب

بهترین متخصص ایمپلنت در رشت با توجه به علم و دانش بیشتری که دارد و مهارتی که کسب نموده است می تواند درمان های سخت و پیچیده تر را بخوبی انجام دهد. کلینیک تخصصی دندانپزشکی پاسارگاد با مدیریت دکتر حسن روشن طلب و تیم متشکل از متخصص و جراح ایمپلنت و بیماری های لثه و متخصص پروتز دندانی قادر به انجام تمامی روش‌های دندانپزشکی زیبایی از جمله ایمپلنت دندان، لمینت سرامیکی، ونیر کامپوزیت و عمل لیفت لثه، جراحی لیفت سینوس، جراحی پیوند استخوان و پروتزهای دندانی هستند. امروزه کاشت دندان به‌صورت فوری (یکی از روش‌های پرطرف‌دار ایمپلنت) با پیشرفت علم دندانپزشکی در این زمینه توسط متخصص ایمپلنت به‌صورت یک‌روزه انجام می‌شود.

چرا بهترین متخصص ایمپلنت را انتخاب کنیم؟

هنگامی که به سراغ روش جراحی ایمپلنت های دندانی می آیید بهتر است فرد یا کلینیکی را انتخاب کنید که تخصص در زمینه ایمپلنت و جراحی لثه را داشته باشد و حتی بتوان گفت متخصص مورد نظر بهترین متخصص ایمپلنت در رشت باشد. کسی که تجربه زیاد در ایمپلنت های دندانی داشته باشد بهتر می تواند مراقبت ها و جراحی سطح بالا در زمینه ایمپلنت انجام دهد. یک متخصص کاشت ایمپلنت دندان، دندانپزشکی با تخصص پریودنتیست یا جراحی لثه و ایمپلنت است. این متخصصین ایمپلنت دررابطه‌ با پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های پریودنتال (بافت نرم و استخوان) و قراردادن انواع ایمپلنت‌های دندانی آموزش می‌بینند و تخصص کسب می‌کنند.

ویژگی های بهترین متخصص ایمپلنت

  • بهترین متخصص ایمپلنت خطر عوارض را کاهش می دهد
    عوارض ناشی از ایمپلنت دندان و حساسیت این درمان بهترین دلیل برای انتخاب یک متخصص خوب و بهترین متخصص ایمپلنت در یک کلینیک برای ایمپلنت دندان است. خطر وجود عوارض در دانش و تجربیات حرفه ای دندانپزشکی و بهترین متخصص ایمپلنت، احتمال کمتری دارد. انتخاب ایمپلنت دندان یک تصمیم بزرگ است.
    بنابراین بهترین متخصص ایمپلنت برای انجام این روش می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد. بله، یک دندانپزشک عمومی با داشتن گواهینامه ممکن است هزینه کمتر نسبت به متخصص بگیرد ، اما این دندانپزشک  آموزش تجربه کمتری در زمینه ایمپلنت داشته است.
  • بهترین متخصص ایمپلنت می تواند بیماری لثه را بهتر مدیریت کند
    به عنوان بخشی از آموزش ایمپلنت دندان، بهترین متخصص ایمپلنت ویژگی های بیماری ها و عفونت های دهان و نحوه درمان آنها را می آموزند.
  • بهترین متخصص ایمپلنت چندسال سابقه در زمینه ایمپلنت دندان دارد
    تجربه کافی در دندانپزشکی به خصوص ایمپلنت دندان اهمیت زیادی دارد زیرا یک متخصص ایمپلنت دندان و بهترین متخصص ایمپلنت با تجربه ، با تمامی مراحل آشنایی کامل دارد و حتی میداند برای هر مرحله چه مدت زمان نیاز است. سال‌های کاری زیاد و موارد متعدد درمانی و انواع بیماران باعث افزایش تجربه و مهارت بهترین متخصص ایمپلنت دندان  و اخذ تصمیم درست در زمینه ایمپلنت دندان می شود

دکتر حسن روشن طلب و تیم متخصصان ایمپلنت، بهترین متخصص جراح لثه و کاشت ایمپلنت بدون درد در رشت هستند. شما می‌توانید برای مشاهده نمونه‌های درمان ایمپلنت به روش دیجیتال توسط ایشان به صفحه اینستاگرام دکتر روشن طلب و کلینیک پاسارگاد مراجعه کنید.

گاهی برای بیماران این سوال پیش می آید که چرا برخی دندانپزشکان یا حتی متخصصین ایمپلنت دندان هزینه کمتری از ما دریافت می کنند؟

بهتر است از این موضوع آگاه باشید که ایمپلنت هایی که با قیمت ارزان و متریال مرغوب به شما ارائه می شوند ممکن است طول عمر کمتری نسبت به ایمپلنت با برند متفاوت داشته باشند

جراحی سینوس لیفت در رشت

آیا به عمل سینوس لیفت نیاز دارید و سوالاتی دارید که پاسخ آنها را پیدا نکرده‌اید؟

برای انجام ایمپلنت دندان از کجا شروع می‌کنیم؟

ما در مرکز تخصصی ایمپلنت و کاشت دندان دکتر روشن طلب سعی می‌کنیم تا با بیان ساده مراحل هر درمان، به بیمار کمک کنیم تا حدودی با روند درمانی خود آشنا شود و از ترس و استرس بیمار کاسته شود. در این بخش تصمیم گرفته‌ایم مراحل جایگزینی دندان ازدست‌رفته را بیان کنیم و ببینیم که با چه مراحلی این کار انجام می‌شود؟! پس با ما همراه باشید.

برای کاشت دندان، نیاز به جراحی لثه وجود دارد. برای این کار، متخصص جراحی ایمپلنت مراحل زیر را طی می کند:

  • ویزیت دندان ها و بررسی وضعیت لثه به کمک عکس رادیوگرافی
  • ایجاد سوراخ بسیار کوچک در استخوان فک بیمار
  • بازسازی استخوان و پیچ کردن پایه ایمپلنت در استخوان
  • گذاشتن لثه روی پایه ایمپلنت و بخیه زدن لثه
  • کشیدن بخیه ها 7 الی 10 روز بعد
  • انتظار برای جوش خوردن پایه فلزی ایمپلنت به استخوان (3 الی 4 ماه زمان برای فک پایین و 5 الی 6 ماه زمان برای فک بالا)
  • جراحی دوم و برداشتن پیچ محافظ از سطح ایمپلنت
  • جایگزین کردن سری فلزی
  • انتظار 2 تا 3 هفته ای
  • قرار دادن روکش یا پروتز روی سری فلزی

همچنین متخصص ایمپلنت در رشت برای آن که بتواند نتیجه خوبی را برای این کار رقم بزند و هر دو طرف رضایت کامل از نتیجه عمل داشته باشند، باید اقداماتی را قبل از قرار دادن ایمپلنت بر روی استخوان فک انجام دهد که شامل پر کردن و پاکسازی کانال های ریشه، درمان و لیفت سینوس های فک بالا و یا پیوند استخوان و جراحی لثه است. اگر جراحی های نام برده مورد نیاز باشد معمولا پروسه کاشت دندان تا زمان بهبودی کامل لثه و یا استخوان فک و ایجاد شرایط ایده آل به تعویق می افتد.

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در رشت را چگونه انتخاب می کنید؟

یکی از نکاتی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید ، انتخاب صحیح و درست جراح است که  در زمان انتخاب جراح ویژگی های زیر را  باید مد نظر قرار دهید:

  • حتما تحقیق کنید که دندانپزشک مورد نظرتان ، دارای بورد تخصصی جراحی ایمپلنت باشد و دوره های تخصصی کاشت دندان را گذرانده باشد .
  • داشتن تجربه در این حرفه از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، بنابراین باید تجربه و مهارت کافی در زمینه کاشت دندان داشته باشد.
  • بهترین مشاوره را به شما ارائه دهد  و در زمان مشاوره صبر و حوصله کافی داشته باشد و با صبوری مراحل درمان را برای بیمار شفاف سازی کند.
  • در زمان معاینه دقت لازم را لحاظ نماید  و سلامت بیمار را اولویت قرار دهد تا بهترین نتیجه حاصل شود.
  • جراح به روزی باشد ، و از تکنولوژی های جدید و پیشرفته در دندانپزشکی استفاده کند تا روند درمان برای بیمار سریع تر باشد.
  • متریال عالی و درجه یک را استفاده نماید و از مواد باکیفیت و برندهای خوب ایمپلنت استفاده کند.

جراح منتخب شما باشد واقف به تمام تکنیک ها و راهکارهای روز دنیا برای کاشت دندان باشد ،  انواع روش ها و تکنیک های جراحی ایمپلنت بوده و بتواند با مشاهده هر بیمار بهترین روش درمان را در نظر بگیرد. همچنین از آخرین اطلاعات روز دنیا مطلع بوده و در درمان های خود از آن ها استفاده نماید.

استفاده از بهترین برند ایمپلنت و مناسبترین هزینه

 در کلینیک تخصصی ایمپلنت پاسارگاد، از بهترین برند های روز دنیا برای ایمپلنت استفاده می کنیم و با توجه به این مساله بهترین مارک های ارائه شده را انتخاب و به بیمار پیشنهاد می دهیم ، همچنین مواد اولیه مورد استفاده جراح هم باید درجه یک و با ماندگاری بالا باشد. با توجه به برند ایمپلنت، تعداد و میزان جراحی های مرتبط با ایمپلنت و میزان تخصص دندانپزشک هزینه های ایمپلنت متفاوت می شود. قبل از اقدام به جراحی حتما در خصوص هزینه ها با متخصص ایمپلنت صحبت نمایید.

ایمپلنت بدون جراحی زیر یک دقیقه در رشت

مگر می شود بدون تیغ و برش لثه و درد و خونریزی و در زیر یک دقیقه؟

استفاده از بهترین برند ایمپلنت

کلینیک تخصصی دکتر روشن طلب، سعی در استفاده از بهترین برند و مواد برای ایمپلنت دارد تا بیمار بتواند با خیال راحت عمل کاشت ایمپلنت خود را انجام دهد.

تجربه جراح لثه و ایمپلنت

برای این که در خصوص تجربه و مهارت جراح ایمپلنت و دندانپزشک خود مطمئن شوید، بهتر است با خود جراح صحبت نمایید، از بیمارانی که نزد ایشان ایمپلنت انجام داده اند نیز بپرسید و از تجربه دیگران نیز استفاده نمایید. بهترین متخصص ایمپلنت در رشت باید تجربه و مهارت بالایی در انجام جراحی کاشت دندان داشته باشد تا بعدها مشکلی برای بیمار ایجاد نشود.

عوارض خطرناک استفاده از ایمپلنت نامرغوب

گاهی افراد برای انجام کاشت دندان خود تنها به هزینه ایمپلنت اکتفا می کنند و به کسانی مراجعه می کنند که با قیمت پایین، از مواد بی کیفیت و ایمپلنت تقلبی استفاده می کنند. به همین دلیل با مشکلاتی مواجه می شوند که مجبورند برای رفع آن ها هم دوباره هزینه کنند. این عوارض عبارتند از:

  • نیاز به انجام عمل جراحی متعدد
  • بروز مشکل هنگام خوردن و جویدن
  • پس زدن ایمپلنت نامرغوب
  • واکنش آلرژیک بدن به پایه ایمپلنت
  • التهاب لثه ها
  • لق شدن ایمپلنت
  • استاندارد نبودن ابعاد پایه ایمپلنت

ایمپلنت دیجیتال در کلینیک دندانپزشکی پاسارگاد

مرکز تخصصی ایمپلنت و زیبایی دکتر حسن روشن طلب با استفاده از تکنولوژی های به روز دنیا بهترین خدمات با بالاترین کیفیت را به بیماران عزیز ارائه می دهد.

سوالات شما

آیا ظاهر دندان های ایمپلنت شده شبیه به دندان واقعی است ؟

بله در زمان انتخاب ایمپلنت مورد استفاده معمولا دسته ای از آن انتخاب می شود که مشابه دندان های طبیعی هستند و در بسیاری از موارد بعد از کاشت دندان ها افراد قادر به شناسایی دندان کاشته شده از دندان طبیعی نخواهند بود. ایمپلنت ها مقاومت بالایی دارند و جنس آن ها به قدری مرغوب است که درخشندگی و زیبایی یک دندان طبیعی را در بر خواهد داشت. جلوه ی زیبای دندان های ایمپلنت باعث می شود که حتی افراد برای دندان های جلویی نیز از آن استفاده کنند. در برخی از موارد که دندان های طبیعی فرد نیاز به جرم گیری یا بروساژ داشته باشد این اقدام انجام می شود که در نهایت ظاهر دندان ها مشابه یکدیگر و زیبا تر شوند.

آیا ایمپلنت دندان روشی دائمی برای درمان بی دندانی است ؟

ایمپلنت ها با توجه به طول عمر بالایی که دارند به عنوان روش های دائمی برای جبران دندان های از دست رفته خواهند بود. مقاومت و ماندگاری بالای دندان های کاشته شده به قدری بالا است که تا پایان عمر هم می توان از آن ها استفاده نمود . البته مراقبت های بعد از ایمپلنت دندان نیز نقش به سزایی در ماندگاری و حفظ کیفیت آن دارد که باید از جانب بیماران لحاظ شود.

آیا ایمپلنت های دندان نیازی به تعویض دارند؟

ایمپلنت های دندان بر خلاف دندان های مصنوعی نیازی به تعویض ندارند. اگر به خوبی از دندان هایتان مراقبت کنید تا پایان عمر نقش یک دندان طبیعی را ایفا می کنند و بدون هیچ عارضه ای برای فک و لثه عملکرد خود را حفظ می کند. ایمپلنت ها در صورت کاشت به صورت تخصصی و اصولی به هیچ عنوان باعث عفونت و التهاب لثه و استخوان فک نمی شوند و با ساختار مستحکمی که دارند به صورت دائمی ماندگاری دارند.

مهم ترین مراقبت ها از دندان های ایمپلنت شده چه مواردی هستند؟

دندان های کاشته شده به روش ایمپلنت ، نیازی به مراقبت های خاص ندارد. رعایت موارد بهداشتی ، مسواک کردن و مصرف نخ دندان به صورت مرتب کمک می کند که علاوه بر ایمپلنت ها ، سلامت دندان های طبیعی نیز حفظ شود. دندان های کاشته شده دچار آسیب و یا تحریک نمی شوند و می توان به خوبی به کمک آن ها انواع مواد غذایی را مصرف نمود. اما رعایت نکات بهداشتی دهان و دندان به سلامت آن کمک ویژه ای می کند.

آیا ایمپلنت فقط بعد از کشیدن دندان ها انجام می شود؟

خیر در مواردی که دندان ها به دلایل مختلفی آسیب دیده باشند و امکان بازسازی آن وجود نداشته باشد از ایمپلنت دندان کمک گرفته می شود. در برخی از افراد نیز فاصله بین دو دندان بسیار زیاد است که حتی با روش هایی مانند ارتودنسی نیز نمیتوان آن را جبران نمود. برای از بین بردن این فاصله می توان از کاشت دندان کمک گرفت. ایمپلنت هرچند که روشی بسیار مفید است اما دشواری ها و شرایط لازم خود را می طلبد و بررسی های لازم در این خصوص که آیا شما گزینه مناسبی برای کاشت دندان هستید یا خیر به عهده بهترین جراح ایمپلنت می باشد.

کلام آخر

در پایان باید بگوییم که کار جراحی ایمپلنت و کاشت دندان باید حتماً توسط متخصص حاذق و ماهر انجام شود تا مشکلی برای لثه و دندان ها به وجود نیاید.

درصورتی‌که نیاز به مشاوره در خصوص کاشت دندان به روش سنتی و ایمپلنت دیجیتال دارید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در صفحه تماس با ما، با مرکز تخصصی کاشت دندان دکتر روشن طلب بهترین دکتر ایمپلنت در رشت تماس حاصل فرمایید. ما بهترین مشاوره را در حوزه کاشت دندان به شما خواهیم داد.

اگر تا کنون عمل کاشت ایمپلنت دندان در رشت انجام داده‌اید، خوشحال می‌شویم تجربیات ارزشمند خودتان را با ما در زیر این مقاله به اشتراک بگذارید. اگر هنوز در مورد مطالب گفته شده برای شما سؤال یا ابهامی وجود دارد، با مطرح‌کردن آن در زیر این مقاله در سریع‌ترین زمان ممکن به جواب آن دست پیدا کنید.

ایمپلنت بدون درد رشت دکتر روشن طلب

در کلینیک دندانپزشکی پاسارگاد

اگر در مورد ایمپلنت دندان سوالی دارید و قصد گرفتن وقت برای مشاوره دارید، تیم دندانپزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. اگر می خواهید برای مشاوره ایمپلنت دندان برنامه ریزی کنید، همین امروز با ما تماس بگیرید.

01332123208-9

4 دیدگاه در ”بهترین متخصص ایمپلنت در رشت | دکتر حسن روشن طلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X